ציוד לצילום מגנטים

ציוד לצילום מגנטים – מה ההשפעה שלו על איכות המוצר הסופי אותו נקבל באירוע?
בעידן בו כל אחד יכול לקנות מצלמה דיגיטלית בכמה מאות שקלים ולהתחיל לצלם ללא לימוד צילום מקדים חשוב לדעת לשים לב לציוד הצילום וההשפעה שלו על המגנטים לאירוע.
בעבר, על מנת להתעסק בצילום אירועים היה צורך בקנייה של ציוד צילום בשווי עשרות אלפי שקלים שכלל מצלמה, עדשה, מבזק (פלאש) ולמידה של התחום שלא היה פופולרי יותר מדי.
היום הסיפור שונה, המחירים הם זולים הרבה יותר וניתן ללמוד את התחום דרך האינטרנט ללא רכישת תעודת מקצוע מתאימה לתחום עצמו.
בקיצור, כל אחד יכול לקרוא לעצמו “צלם מגנטים” אך האם הוא באמת יהיה מספיק מקצועי?

השפעת ציוד הצילום על איכות המגנט

ההשפעה של ציוד הצילום על איכות המגנט הסופית היא רבה, יותר ממה שיספרו לכם או שאתם חושבים.
ציוד הצילום יקבע את איכות התמונה, חדות המצולמים בה והבהירות של התמונה, מה שבסוף ישפיע ישירות על איכות התמונה שתודפס על גבי המגנט.
כאשר מזמינים מגנטים לאירועים חשוב לקבל מידע על ציוד הצילום בו החברה משתמשת על מנת לקבל מידע בסיסי על איכות התוצר הסופי שנקבל על גבי המגנט.
בדרך כלל הצלמים ישתמשו במצלמות DSLR, מסוג CANON או NIKON – מצלמות אלו הן מצלמות עם עדשות מתחלפות ועם חיישן מראה שמעביר את המידע לחיישן באמצעות מראה שנמצאת לפני העדשה.
מצלמות אלו מתחלקות ל2 סוגים:

– מצלמות FULL FRAME (פורמט מלא)
– מצלמות קרופ (CROP)

מצלמות הקרופ הן מצלמות זולות ובעלות חיישן קטן יותר שמכסות טווח קטן יותר מבחינת צילום התמונה ובכך התוצאה הסופית של מצלמות הפול פריים היא ברורה בהירה וטובה יותר בזכות החיישן הגדול יותר בפורמט מלא שמכסה טווח רחב הרבה יותר.

מצלמות ה”פול פריים”  עולות הרבה יותר לכן יש להניח שאם החברה משתמשת במצלמה כזו מדובר בחברה איכותית הרבה יותר לעומת חברה המשתמשת במצלמות ה”קרופ”.

עדשה לצילום מגנטים

עוד פרט חשוב לתוצאה הסופית הוא העדשה של המצלמה, העדשה תקבע את טווח הצילום את הזוויות שהצלם יצלם ממנה והמרחק שיוכל לצלם, לכן רצוי שתיהיה עדשה עם טווח דינאמי שמתחיל מקצר ומגיע לרחוק כמו 24-70 שנמצאה עדשה אופטימלית ומומלצת לצילום אירועים ומגנטים בפרט.
רצוי שהעדשה תיהיה מקורית (קנון או ניקון) ותיהיה בעלת צמצם נמוך כמה שאפשר 2.8 לכל הפחות שזהו צמצם נמוך מספיק לצילום בתנאי תאורה קשים כמו שיש באולמות אירועים.
צילום בעדשה עם מפתח צמצם גבוהה תגרום לתמונות חשוכות בצורה קיצונית ולכן חשוב לדאוג לעדשה עם מפתח צמצם נמוך כמה שאפשר כדי לאפשר חדירה אופטימלית של אור לתמונה.

מבזק (פלאש)

את הצורך במבזק איכותי אתם יכולים להבין לבד, באולמות אירועים מדובר על תנאי תאורה קשים במיוחד שהתאורה בהם משתנה כל פעם בהתאם למיקום ולאיזור הצילום

– קבלת פנים
– חופה
– רחבת ריקודים

כל איזור כזה מצויד בתאורה אחרת ובכמות אור , לכן יש צורך בפלאש חיצוני איכותי ומקורי (לא תחליפי) של חברת המצלמה שאיתה הצלם עובד כדי שיוכל להתאים את ההבזקים בצורה אוטומטית בהתאם למקום בו הצלם עובד, דבר שיתן לנו אחידות של צבעים ותמונה חלקה וברורה ללא פספוסי צבע או אור.
בין אם מדובר בתאורת לדים או הלוגן המבזקים האיכותיים והמקוריים ידעו להתמודד איתם בצורה מעולה בעוד שמבזקים של חברות סיניות שזולות בהרבה ומשמשות כיום הרבה צלמים לא ידעו להתמודד עם כך, מה שנקבל בסוף תיהיה תמונה כתומה או אדומה עם צבעים לא טבעיים ולא איכותית בעליל.

לסיכום

הבנו שלציוד הצילום של הצלם שמגיע לצלם מגנטים באירוע שלנו השפעה רבה על איכות התמונות.
לכן, לפני שאתם מזמינים את השירות חשוב לוודא שהצלמים המגיעים לצילום האירוע שלכם מצוידים בציוד איכותי ומקורי, שהם יודעים לתפעל אותו בצורה מושלמת ושמדובר במצלמות פול פריים ועדשות איכותיות לצד מבזק איכותי.
אל תוותרו על המידע הזה לפני שאתם סוגרים, זה מידע אשר יוכל להעריך לכם את רמת החברה ממנה תזמינו את השירות ורמת התוצר הסופי אותו תקבלו ממנה.
תשאלו את השאלות ורק ככה תוכלו לקבל מגנטים איכותיים לאירוע שלכם.

לפרטים והזמנה חייגו עכשיו!

צרו קשר עוד היום עם חברת יו מגנט להצעת מחיר משתלמת במיוחד

08-6432780

שיתוף:

ציוד לצילום מגנטים
Call Now Button