כך תבחרו צלם מגנטים לבת מצווה

כמה פעמים שמעתם, כישראלים, את המשפט: “אל תדאגו, נסתדר בינינו”? או את אחיו התאום: “לא תמצאו יותר איכותי ממני”? כשאתם מחפשים מגנטים לבת מצווה אז צפוי שתשמעו משפטים מהסוג הזה ללא הרף, בעלי עסקים אוהבים להבטיח – אך האם הם גם מקיימים? אם אתם מחפשים צלם מגנטים לבת מצווה ולא יודעים כיצד להיות בטוחים שבחרתם בבעל מקצוע איכותי – הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לבצע את הבחירה המושלמת ליום החגיגי.

המלצות על צלם מגנטים לבת מצווה

בכל תחום, ובמיוחד בתחום צילום המגנטים הפרוץ, חשוב מאוד לבחור בעל מקצוע המצויד בהמלצות מאירועים קודמים. מדוע זה חשוב כל כך? לא מעט אנשים רוכשים מצלמה פשוטה, קונים את הציוד הטכני הנדרש להפקת מגנטים ומכריזים על עצמם כצלמי מגנטים מדופלמים. באירוע החשוב שלכם, כשאתם משקיעים כל כך ורוצים שהכל יהיה מושלם – אתם לא רוצים להתפשר על צלם מגנטים צעיר ולא מיומן, אתם רוצים את הטוב ביותר! בדקו אילו אירועים ביצע הצלם בעבר, האם הוא צלם מגנטים לבר מצווה ובת מצווה בלבד או גם צלם חתונות, בקשו לראות תמונות שצילם בעבר ובקשו לקבל המלצות מלקוחות קודמים – רק כך תוכלו לדעת בוודאות שעומד לפניכם איש מקצוע מיומן.

 

איכות הצלם והמגנטים

כיצד תבחרו צלם איכותי שיפיק מגנטים איכותיים ולא פחות ממדהימים? איך בודקים מהו צילום איכותי והאם הצלם מגיע עם צילום טכני מעולה? הנה מספר דברים שחשוב לוודא מולו:

כמות אנשי צוות – האם הצלם מגיע עם אדם נוסף שתפקידו להדפיס את התמונות?

סוג ההדפסה – על איזה נייר מודפס המגנט? האם מדובר בהדפסה רגילה או הדפסה תרמית איכותית?

כמות מגנטים – האם הצלם מתחייב על כמות מגנטים מסוימת או מצלם לכל אורך האירוע, ללא הגבלה? אחרי הכל, אתם לא רוצים שהצלם יתאייד מהאירוע ברגע שמכסת ההדפסות שהסתיימה.

שעות הפעילות – מתי הצלם מגיע, ומתי הוא עוזב? צוות צילום המגנטים אמור להגיע לאירוע לפני שהוא מתחיל על מנת להתמקם ולהתארגן, ולעזוב בסיום האירוע.

תמונה של מגנט מבת מצווה
שילוט באירוע עם כיתוב בת מצווש

מחיר צלם מגנטים לבת מצווה

לתמחור מגנטים לבת מצווה מחיר משתנה, בעל טווח רחב מאוד – כיצד תדעו מה נחשב למחיר זול מדי ומה יקר מאוד?
ככלל ניתן לומר שממוצע המחירים המקובל עומד על 1,200 ש”ח.
יש אנשי מקצוע שיציעו מחיר זול יותר ויש כאלה שיגבו מחיר מעט יותר יקר, אך אנו ממליצים לכם בחום: אל תתפתו לבחור צלם המציע מחיר אטרקטיבי מדי – לרוב זה אומר שהוא יפתיע אתכם בערב האירוע – ולא לטובה.
העדיפו לבחור צלם מגנטים איכותי, מקצועי, מיומן וכזה שיבטיח תוצרים מושלמים. אחרי הכל, צילום מגנטים הוא אמנות לכל דבר! 

כשהשוק פרוץ – לא מתפשרים!

זו המזכרת שלכם מהאירוע בו בתכם נכנסת לעול מצוות – אל תתפשרו על צלם שלא מצויד בהמלצות, כזה שאתם לא מרגישים חיבור מיידי איתו ומישהו לא מקצועי שמגיע כלאחר יד ולא מבין שמדובר באירוע חשוב בחייכם!

לפרטים והזמנה חייגו עכשיו!

צרו קשר עוד היום עם חברת יו מגנט להצעת מחיר משתלמת במיוחד

08-6432780
Call Now Button