מגנטים לאירועים השוואת מחירים

כשאנו מתייחסים למגנטים לאירועים השוואת מחירים אנו מדברים צורך בסיסי בתחום משגשג ומתפתח מאוד הנמצא בשיאו.

כתחום כזה אנו נוכל להיתקל בתוכו בהמון חברות ומציעי שירות פרטיים אשר יציגו בפנינו (הלקוחות) טווח מחירים רחב ומחירים שונים לאותו המוצר בדיוק, דבר שעשוי לבלבל אותנו ולהציב אותנו במצב שבו לא נוכל לדעת את טיב השירות ואת איכות המגנטים שאנו מזמינים לאירוע מול המחיר.

בגלל שטווח המחירים בשוק הוא כזה רחב, ניתקל במחירים זולים מאוד ובמחירים יקרים יותר עבור אותו השירות בדיוק רק אצל אדם או חברה אחרת אז איך נדע מה להזמין ולהבדיל?

איך בכל זאת נוכל להבדיל ולדעת מה להזמין?

אנו ממליצים לבדוק מספר דברים חשובים אצל הספק ממנו נרצה להזמין את השירות

  • כמות השנים בתחום האירועים.
  • המלצות על הספק אמינותו ומספר הלקוחות ממליצים.
  • פייסבוק / אינסטגרם.
  • אתר אינטרנט של הספק.
  • השירות אותו קיבלנו בטלפון (רושם ראשוני).
  • מבצעים / הטבות / קופונים.

כאשר ניגשנו לביצוע השוואת מחירים, דגמנו ודיברנו עם מספר ספקים וקיבלנו מספר הצעות מחיר.

אנו מחזיקים בידיינו טווח מחירים עבור השירות שאותו אנו מחפשים וזה הזמן לעשות בדיקה של מספר פרמטרים.

וותק בתחום האירועים

ראשית יש לבדוק את מספר השנים של כל אחד מהספקים בתחום, יש לבדוק מאיזה שנה החברה קיימת לרוב ניתן לבדוק זאת בעמוד האודות באתר האינטרנט של הספק במידה ולא נסו לבדוק את וותק עמוד הפייסבוק שלו, לרוב עמוד פייסבוק חדש יעיד על חברה חדשה בשוק.

כמובן זמן החברה בתחום יעיד על  איכותה אמינותה והיכולת שלה לספק את השירות לאורך שנים תעיד על מקצוענות – ככל שהחברה קיימת יותר זמן אנו נדע שמדובר בחברה איכותית ורצינית יותר, שכן היא מצליחה להגדיל ולשמור על קהל לקוחות מרוצים לאורך זמן רב בשוק.

לקוחות ממליצים

נבדוק את מספר הלקוחות המרוצים של אותה חברה, נוכל לבקש טלפונים של לקוחות מהחברה לדבר ולשאול אותם על השירות אותו קיבלו ממנה, נסו לחפש המלצות לקוחות בעמוד פייסבוק או באתר האינרנט, נסו לאמת את אמינותן של ההמלצות וודאו כי מדובר בלקוחות אמיתיים עם תמונה ותאריך אירוע ולא בכיתוב “המלצה” בלבד.
ככל שתיתקלו ביותר המלצות של לקוחות ככה תוכלו לסבור כי מדובר בחברה איכותית ובעלת מעגל לקוחות גדול יותר.

רשתות חברתיות

עמודי הפייסבוק האינסטגרם של הספק מעידות על וותק ועל המעורבות שלו ברשתות החברתיות, על ידי גלישה בעמודים של החברה תוכלו להתרשם מעבודות, ביקורות, ופופולריות שלו בתחום.

אתר האינטרנט

בגלישה באתר האינטרנט של הספק תוכלו לקרוא תכנים, לראות גלריות וליצור קשר עם אותו האדם, בעזרת צפייה בתמונות תוכלו להבין את טיב ואיכות הצילום ובעזרת דפדוף בתכנים תוכלו להבין על סגנון העבודה ואיכות העבודה של הצלם מגנטים.

שירות ומענה טלפוני

כמובן לא נשכח את השירות שקיבלנו מאותה חברה בטלפון, במידה והיה לנו נעים לשוחח איתם בטלפון, האם הם ענו לנו בצורה מכבדת והאם נתנו מענה לכל שאלה שלנו, דבר אשר חשוב להמשך העבודה איתם.

מבצעים והטבות

בצעו בדיקה ברשת האם הספק ממנו אתם רוצים להזמין שירות מפרסם מבצעים והטבות או קופונים מיוחדים עבור השירות. בדרך כלל ניתן יהיה למצוא את זה באתר שלו בפייסבוק או באתרי קופונים.

זול עולה ביוקר

כאשר נקבל מחיר שהוא זול מחיר שנע בין 300 ל 700 ש”ח נדע שקיבלנו מחיר זול מדי שאינו מבטא את מחיר השוק הממוצע 

ומייד צריכה להידלק לנו נורה אדומה.

חברה אשר עובדת באופן קבוע מכירה ויודעת שהיא מספקת מגנטים איכותיים לעולם לא תציע מחירים זולים מתחת למחירים השוק. לעומת זאת, חברה חדשה בתחום או אדם פרטי חובבן שרוצה לנסות את מזלו בתחום כהכנסה נוספת לדוגמה, יציע מחירים זולים מדי ואפילו חשודים על מנת לאסוף קהל לקוחות אך זכרו שהתמורה שתקבלו תיהיה בהתאם. 

מגנטים לא איכותיים ,שירות חובבני ולא מקצועי ולקוח שנשאר לא מרוצה בתום האירוע – הם רק חלק מהדברים איתם תתמודדו אם תבחרו את ההצעה הזולה.

מחיר מומלץ למגנטים

בתחום מגנטים לאירועים השוואת מחירים בצורה טובה תועיל לכם מאוד, המחיר המומלץ לצרכן עבור השירות מגנטים לאירועים הוא נע בין 850 – 1500 ש”ח לאירוע תלוי בגודל האירוע, סוג האירוע, כמות המוזמנים, כמות אנשי הצוות שנדרשים, והתקופה (קיץ יקר יותר וחורף זול יותר).

כאשר אנו לוקחים בחשבון שהמחירים יכולים לעלות ולרדת בהתאם למיקום של הספק ביחד לאירוע שלכם.

קחו בחשבון את כל הפרטים שאמרנו לכם כאן, ותוכלו להזמין את החברה המקצועית ביותר שתספק את השירות ברמה הגבוהה ביותר עבורכם.

לפרטים והזמנה חייגו עכשיו!

צרו קשר עוד היום עם חברת יו מגנט להצעת מחיר משתלמת במיוחד

08-6432780

שיתוף:

מגנטים לאירועים השוואת מחירים
Call Now Button