השכרת שולחנות משחק בפתח תקווה - רק ביו מגנט

השכרת שולחנות משחק לאירועים בפתח תקווה – בואו לבחור בטוב ביותר לאירוע שלכם!
תושבי פתח תקווה והסביבה, שימו לב!
האטרקציה הכי לוהטת בסביבה הגיעה כדי להפוך את האירוע שלכם לשמח במיוחד!
במקום להתלבט איך לשמח את האורחים, איזו תוספת יהיה אפשר לשבץ בחגיגה כדי להעסיק את הילדים או לבחור באטרקציה ‘כמו של כולם’, אנחנו מזמינים אתכם לבחור בדבר החם הבא: השכרת שולחנות משחק לילדים בפתח תקווה, שמגיעים עד האירוע שלכם על ידי הצוות האדיב שלנו ומספקים כיף לאורחים!
מה אתם חייבים לדעת על עמדות המשחק ואיזו עמדה לא תרצו לפספס? בואו לגלות!

השכרת שולחנות משחק בפתח תקווה - המדריך

שולחנות משחק לבר מצווה בפתח תקווה, ליום הולדת, אירוע עסקי, שולחנות משחק לבת מצווה בפתח תקווה או לכל חגיגה משמחת אחרת הפכו להיות אחת האטרקציות המובילות בעיר מלאת התקווה – ואפשר בקלות להבין מדוע.
אתם רוצים אירוע שונה, מיוחד, כזה שיהיה בו “וואו” כיפי שיעבור בין כל האורחים ויהפוך את השמחה שלכם לחגיגית – ואם אפשר שכל הכיף הזה יגיע עד אליכם – מה טוב!
לכן, בבואכם לבחור את שולחנות המשחק, חשוב לוודא שמדובר בחברה אמינה, איכותית וכזו שיש לה מוניטין חיובי וקהל לקוחות שיוכל להעיד על טיב המוצרים והשירות אותו הם מספקים.
אחרי הכל, אנחנו רוצים להשיג שני דברים עיקריים: שקט נפשי עבורכם והנאה עבור האורחים שלכם.

שולחנות משחק להשכרה בפתח תקווה בהתאמה אישית

לאחר שתוודאו שמדובר בחברה אמינה, ערכו מיפוי קצר של האורחים באירוע ובחנו אילו עמדות משחק יתאימו להם – האם הם משתייכים לקהל חובב האקסטרים?
האם יעדיפו עמדות משחק נוסטלגיות, דוגמת עמדת כדורסל, הוקי שולחן או ביליארד?
האם מדובר באורחים בוגרים או בעיקר בבני נוער וילדים?
כך תוכלו לכוון למספר עמדות משחק מתאימות ולהבטיח שכולם ייהנו – אם הסתבכתם אין לכם מה לדאוג, הנציגים שלנו ישמחו לעזור לכם לבחור שולחנות משחק להשכרה בפתח תקווה המתאימות ביותר לאירוע שלכם ולאופי האורחים שיהיו בו!

השכרת עמדות מולטימדיה בפתח תקווה

אם עמדות משחק הפכו להיות לאטרקציה מובילה, הרי שבחירת עמדות מולטימדיה לאירועים בפתח תקווה היא אחת הבחירות הנבונות ביותר שתעשו מתוך כל שולחנות המשחק.
הילדים של היום, דור המסכים פשוט מתים על השכרת עמדות מולטימדיה בפתח תקווה וירוצו ישר לכיוונם כשיכנסו לאירוע ויתקלו בהם, הם אוהבים ומכירים את המשחקים שהעמדות שלנו מצוידות בהם וישמחו לקבל לידם את השלטים ולהתחיל לשחק תכף ומייד!
עמדות המולטימדיה שלנו מצוידות בכל הדרוש כדי לצלול אל עולמות רחוקים, להיכנס לעולם הרפתקאות מהנה במיוחד ולשלב בין הנאה, תחרות וכיף – וכל זה, באירוע שלכם!
עמדות פלייסטיישן אקסבוקס וWII יחכו לילדים כדי שיוכלו להתחיל לשחק מייד עם הגעתם.
השכרת עמדות מולטימדיה בפתח תקווה הוא עניין למקצוענים בלבד.
ניתן לשלב עם עמדות המולטימדיה גם סימולטורי נהיגה למרוצי מכוניות עם הגה, דוושות לריגוש אדיר!
המשחקים הכי עדכניים, הגרפיקה הכי מושכת והטכנולוגיה הכי מתקדמת – כולם בתוך מסכים איכותיים, ולאורחים שלכם נותר רק להדליק את המסך ולהתחיל להשתעשע!
זכרו, השכרת שולחנות משחק לאירועים זה עסק למקצוענים שיודעים ומכירים את התחום, אל תתפתו ותזמינו מהטובים ביותר – ההנאה מובטחת.

השכרת שולחנות משחק לאירועים בפתח תקווה
השכרת שולחנות משחק לאירועים בפתח תקווה
עמדות מולטימדיה להשכרה בפתח תקווה
עמדות מולטימדיה להשכרה בפתח תקווה

שאלות נפוצות בנושא השכרת שולחנות משחק בפתח תקווה

אין מחיר קבוע עבור השכרת שולחנות משחק בפתח תקווה והממוצע נע בין 100 ש”ח ל 500 ש”ח עבור שולחן בודד, כמובן ככל שלוקחים מספר שולחנות גדול יותר המחיר יורד.
במיוחד בשבילכם על מנת שתקבלו את המחיר הטוב ביותר בנינו חבילות מיוחדות לכל סוגי האירועים, צרו קשר ונשמח להתאים לכם חבילה לאירוע.

בוודאי שכן! אנו ממליצים בחום לשלב יחד עם שולחנות המשחק גם עמדות מולטימדיה, הילדים פשוט מתים על זה ומכירים כמעט כל משחק.
ציידנו את עמדות המולטימדיה בקונסולות החדישות ביותר יחד עם משחקים שהילדים אוהבים ומכירים שמתאימים למשחק קבוצתי לגיבוש החברתי תוך כדי המשחק.

אנו ממליצים לבצע את חישוב כמות השולחנות ועמדות המולטימדיה לפי כמות הילדים שיהיו באירוע.
אם מדובר בכמות של עד 50 ילדים תוכלו להסתפק בחבילת הבסיס שלנו הכוללת 3 שולחנות משחק לבחירה ועוד 2 עמדות מולטימדיה עם מסכים.

אחרי שנים של עבודה בתחום ונסיון אנו יודעים שהשולחנות משחק האהובים ביותר הם הביליארד, הוקי האוויר, הכדורסל והכדורגל שולחן.
בעוד שעמדות המולטימדיה האהובים ביותר מגיעות עם קונסולות הפלייסטיישן והאקסבוקס.

לפרטים והזמנה חייגו עכשיו!

צרו קשר עוד היום עם חברת יו מגנט להצעת מחיר משתלמת במיוחד

08-6432780
Call Now Button