השכרת שולחנות משחק לאירועים - לא רק משחק ילדים

השכרת שולחנות משחק לאירועים – תשאירו את זה למקצוענים של יו מגנט!
אתם בטוח רוצים שהאירוע שלכם יהיה מיוחד ומהנה עבור האורחים שלכם.
חשוב לכם להשקיע באווירה, שהאוכל יהיה מעולה, שהתוכנית האמנותית תהיה מושלמת ושבסוף האירוע האורחים ייסעו הביתה עם חיוך ענק (ועם מגנט שיספק הצלם מגנטים שלנו, כמובן).
ובכן, עם האוכל אולי לא נוכל לעזור (אבל אנחנו לגמרי סומכים עליכם במשימה הזו), אך בגזרת הכיף והשעשועים – לגמרי כן! שולחנות משחק לאירועים כבשו כבר מזמן את שוק האטרקציות לאירועים, ומבט מהיר על אפשרויות השכרת שולחנות משחק יגלה לכם מהר מאוד מדוע.
סקרנים? בואו לשחק איתנו! זאת אומרת, קבלו הצצה לכמה משולחנות המשחק הכי שווים מהנים ומדליקים שלנו! מה בתפריט? קונסולות משחק – פלייסטיישן ואקס בוקס, סימולטור נהיגה, מיני גולף, מכונת בובות, עמדת כדורסל, הוקי אוויר ועוד המון הפתעות ושולחנות משחק להשכרה!

השכרת שולחנות משחק לילדים

השכרת שולחנות משחק לילדים, לנוער או למבוגרים מתאימים למגוון סוגי אירועים, בעיקר כאלו שאין בהם קונספט מרכזי וישנם ילדים רבים שאתם רוצים להעסיק ולגרום לזה שהזמן יעבור בנעימים ובכיף עבורם.
השכרת שולחנות משחק לבר מצווה או בת מצווה, השכרת שולחנות משחק ליום הולדת או להתכנסות משפחתית חשובה וחגיגית הפכו לפופולריים מאוד בשנים האחרונות, כמו גם לאירועי חברה באווירה משוחררת וכיפית במיוחד.
כמו כן, השכרת קונסולות משחק הפכה בשנים האחרונות לאטרקציה הרלוונטית ביותר עבור ילדים אשר נותנת להם תעסוקה והנאה לכל מהלך האירוע.
בנוסף אנו ממליצים לשלב מזכרת כמו בלוקים מעץ לאירועים יחד עם שולחנות המשחק על מנת לספק לילדים מזכרת בסוף האירוע שיוכלו לקחת איתם.

5 שולחנות המשחק המנצחים שלנו

  1. שולחן פינג פונג

שני שחקנים, שולחן אחד, וכדור פינג פונג קופצני שמנתר מצד לצד – האם השחקנים יצליחו למסור את הכדור ליריב מבלי שייפול או יפגע ברשת שבמרכז השולחן?

  1. שולחן סנוקר/ ביליארד

בואו להוכיח שאתם מקצוענים אמיתיים ותראו לחברים מי אלוף הסנוקר! שולחן ביליארד ענק עם כדורים איכותיים, גומות, מקלות וכל מה שצריך כדי לנצח בכיף.

  1. שולחן הוקי אוויר

אין ספק ששולחן הוקי זו אחת האטרקציות הכי אהובות שיש – עוד מהימים בהם הוא כיכב במתחמי המשחקים בקניון (זוכרים?). האם תצליחו “להבקיע” את הדיסקית המגנטית אל מגרשו של היריב? בואו לגלות!

  1. עמדת כדורסל

מי אמר שצריך לרוץ בשביל לשחק כדורסל? עמדת הכדורסל שלנו מגיעה עד אליכם, עם מנגנון אוטומטי ששולח אל השחקן את הכדור – וכל שנותר הוא לראות מי אלוף הכדורסל של המסיבה! כמה כדורים תצליחו לקלוע לסל? וכמה החברים שלכם? נסו ותיהנו!

  1. עמדות מולטימדיה

עמדות מולטימדיה להשכרה הן לגמרי הדבר החם הנוכחי בכל הקשור לשולחנות משחק באירועים. המשחקים הכי לוהטים שיש בשוק, אמצעי המולטימדיה הכי מתקדמים שיש – והתחרות שהם יוצרים בעבור הילדים זה פשוט כיף!

  1. סימולטורים לאירועים להשכרה

הסימולטורים המדליקים שלנו יהפכו את האירוע שלכם למרגש במיוחד!
ניתן למצוא בין הסימולטורים שלנו את השור הזועם, סימולטורי נהיגה טרמפולינות, סימולטור מציאות מדומה ועוד רבות וטובות, הריגוש והאדרנלין מובטח.

מבצעים וחבילות מיוחדות, לפרטים חייגו עכשיו!

השכרת שולחנות משחק לאירועים
השכרת שולחנות משחק לאירועים
שולחן הוקי אוויר
שולחן הוקי אוויר
סימולטור נהיגה להשכרה
סימולטור נהיגה להשכרה

שאלות נפוצות בנושא השכרת שולחנות משחק

המחיר עבור השכרת שולחן משחק בודד להשכרה לאירוע הוא בין 200 ש”ח ל500 ש”ח כאשר המחיר תלוי בסוג השולחן (ניתן למצוא שולחנות זולים יותר ומאידך יקרים יותר).
כמובן שיצרנו עבורכם חבילות משתלמות המכילות מספר שולחנות משחק ויחד איתם עמדות מולטימדיה במחירים משתלמים במיוחד וזולים יותר משולחן בודד.

בהחלט כן! לא רק שכדאי, אנו חושבים שחובה לדאוג לילדים באירוע לתעסוקה ופעילות על מנת שיוכלו להנות ולספק את הייצר והאנרגיה הרבה.
זוהי חוויה רבת עוצמה שמספקת את הילדים ומנגד מסבה שקט ומפנה את המבוגרים לעיסוקם במהלך האירוע.

לאירועים שבהם יש עד 40 ילדים מוזמנים אנו ממליצים על חבילת הבסיס שלנו שמכילה 3 שולחנות משחק לבחירה ובנוסף 2 עמדות מולטימדיה (אקסבוקס ופלייסטיישן).
לאירועים של בין 40-100 ילדים אנו ממליצים על חבילת הקומבו שמכילה 4 שולחנות משחק, 3 עמדות מולטימדיה ובנוסף עמדת סימולטור נהיגה.
אנו נשמח להתאים לכם חבילה בהתאם לאירוע.

משנים של עבודה בתחום והיכרות עם הלקוחות (הילדים) אנו יודעים כי עמדות המולטימדיה הנחשקות ביותר הן עמדות הפלייסטיישן והאקסבוקס.
שולחנות המשחק האהובים ביותר הם שולחן הפינג פונג, הוקי האוויר, הכדורסל והסנוקר שנחשבים לנמכרים ולאהובים ביותר בקרב הילדים.

לפרטים והזמנה חייגו עכשיו!

צרו קשר עוד היום עם חברת יו מגנט להצעת מחיר משתלמת במיוחד

08-6432780

שיתוף:

השכרת שולחנות משחק לאירועים
Call Now Button