איך מכינים בלוקים מעץ לאירועים? שאלה שאנחנו שומעים לא מעט, אז אם אתם מחפשים מדריך להכנת בלוקים מעץ לאירועים הגעתם למקום הנכון, במדריך זה נלמד אתכם על שיטות ההדפסה, האיכויות, הגדלים, תהליך ההדפסה וההכנה – עד לבלוק עץ מוגמר במקום ובמהירות.
בלא מעט אירועים ניתן למצוא לצד לוח המגנטים המסורתי עמדה חדשה, עמדת בלוקים מעץ, בה האורחים יכולים לאסוף תמונות שלהם שצולמו במהלך האירוע על גבי בלוק מודפס, יש הקוראים לזה “אינסטבלוק” ויש המסתפקים בשם המסורתי בלוק עץ מודפס, כך או כך מדובר באטרקציה חדשה בנוף האירועים שצוברת תאוצה במהירות מסחררת.

ציוד להכנת בלוקים מעץ:

– מצלמת DSLR + תאורה חיצונית (פלאש חיצוני).
מדפסת תרמית (מיצובישי\היטי\DNP) + חומרי הדפסה (ריבון).
– ריבועי עץ חתוכים בגודל המתאים (מפורט בהמשך) עם דבק דו”צ על צד אחד.
– סכין יפנית.
– משטח חיתוך לסכין.

מדריך הכנת בלוקים מעץ לאירועים

צילום התמונות: לפני הכל חשוב לדאוג לצילום התמונות שאותם נדפיס על גבי הבלוקים, כמו בצילום מגנטים לאירועים, באמצעות מצלמת DSLR ובעזרת ציוד תאורה חיצוני (פלאש) הצלם יצלם את האורחים באירוע החל משלב קבלת פנים ובכל חצי שעה בערך יעביר את התמונות למדפיס שיושב בעמדת ה”בק אופיס” ומבצע את ההכנה והחלוקה של הבלוקים.

עיבוד התמונה ומסגור: כאשר איש הצוות האחראי על ההכנה יקבל את התמונות מהצלם הוא יעבור על התמונות כדי לשפר \ לתקן פגמים שיש בתמונות ובכדי להגיע לתמונה בהירה, חדה ו”חיה” כמה שיותר, לאחר מכן התמונות יעבור מסגור או הוספת כיתוב בהתאם למה שסוכם עם הלקוח, את עיבוד התמונה והמסגור ניתן לעשות בתוכנות שונות, התוכנה המומלצת והאהובה עלינו היא PHOTOSCAPE (חינמית).

הדפסת התמונות על גבי הבלוק \ הדבקת תמונות על גבי בלוק: יש שני סוגים בלוקים, בלוקים מודפסים מעץ ובלוקים מודבקים מעץ, ההבדל ביניהם הוא שבבלוקים המודפסים המדפסת מדפיסה באמצעות מכבש חום ישירות על הבלוק (על העץ) שיטה הנקראת סובלימציה ומצריכה ציוד כבד יחסית ויקר יותר מהציוד של הבלוקים המודבקים שבהם מדובר במדפסת תרמית (חשוב חשוב חשוב לוודא!) אשר מדפיסה את התמונות ולאחר מכן התמונות מודבקות באמצעות דבק דו”צ שנמצא על הבלוק עץ.

חיתוך, יישור וגימור סופי: השלב הכמעט סופי הוא אחרי שלב ההדבקה או ההדפסה לוודא כי התמונה נמצאת במרכז בלוק העץ וכי אין שוליים לתמונה, במידה ויש שוליים בולטים עוברים עם סכין יפנית מסביב לבלוק וחותכים את השוליים עד אשר התמונה תיהיה מיושרת באופן מלא עם הבלוק ותראה ישרה, ניתן לשדרג את הנראות של הבלוקים ולהוסיף עטיפה בנייר צלופן של כל בלוק, כך ניתן להשיג גימור יוקרתי ומרשים עבור האורחים.

חלוקה של הבלוקים בעמדה: לאחר שהבלוקים מוכנים איש הצוות יקח אותם ויפזר אותם בעמדה החלוקה, עמדה זו בדרך כלל מקושטת עם תאורת לד או כל תאורה אחרת שתעזור לאורחים שלכם למצוא את התמונות שלהם ביתר קלות בתנאי התאורה הקשים של האולמות.

גדלים של בלוקים לאירועים

הגדלים העיקריים והנפוצים של בלוקי עץ לאירועים הם:

10X10 ס”מ
10X15 ס”מ (הנפוץ ביותר)
20X15 ס”מ

כמובן, ככל שהבלוקים גדולים יותר כך גם המחיר עולה בהתאם.

מחיר בלוקים מעץ לאירועים

כיוון שמדובר בתחום תחרותי ביותר ניתן למצוא משרע מחירים רחב החל מ1500 ש”ח ועד ל 4500 ש”ח.
כמובן שבלוקים המודפסים ישירות על העץ הם יהיו יקרים יותר ובלוקים מודבקים הם אלטרנטיבה זולה ונגישה יותר, שנראית מצוין ולא מורידה מעצמה ולו במעט – מדובר במוצר מעולה!

המנעו מלסגור חבילות מפוקפקות של בלוקים ללא הגבלה לאירוע כי רוב הפעמים מדובר בתרמית שלא מכבדת את המקצוע והשתדלו לסגור מחיר עבור יחידת בלוק ולפי כמות האורחים. לדוגמה אם יש לכם אירוע של 200 אורחים רצוי שיהיו כ250 בלוקים, מחיר ממוצע לבלוק בכמות כזאת הוא 10 ש”ח (בגודל 10X15 ס”מ) לכן המחיר של חבילה כזאת אמור לנוע סביב ה2500 ש”ח לשירות.

בצעו סקר שוק ובדקו ביקורות לפני שאתם מחליטים במי לבחור ואל תמהרו לקפוץ על הזול – בהצלחה.

לפרטים והזמנה חייגו עכשיו!

צרו קשר עוד היום עם חברת יו מגנט להצעת מחיר משתלמת במיוחד

08-6432780

שיתוף:

איך מכינים בלוקים מעץ לאירועים?
Call Now Button