מה זה פולארויד?

נתחיל בכך שפולארויד זה שם של חברה שפיתה דור חדש של מצלמות,  מצלמות פיתוח מיידי המצוידות במנגנון פיתוח עצמי ובמדפסת קטנה שמדפיסה את התמונה ומוציאה אותה מהמצלמה מייד לאחר הצילום, התמונה שיצאה היתה מצוידת במסגרת לבנה מסביב ופס לבן רחב מלמטה.

מצלמת פיתוח מיידי זו סחפה את העולם ועם עיצוב התמונה המקורי והמיוחד שלה נשארה עד היום אטרקציה מושכת לעין.

גם היום ניתן למצוא מצלמות פולארויד חדשות, ניתן לומר כי מצלמות אלו הן מצלמות הפיתוח המיידי הטובות ביותר אך עדיין מדובר במצלמות שאינן איכותיות מספיק על מנת לשמש כמצלמה לצילום באירועים ופיתוח מיידי לאורחים.

לכן חשוב להבין, כאשר מדובר על מגנטים פולארויד לא מדובר על צילום במצלמת פולארויד אלה מדובר על מגנטים בעיצוב פולארויד בלבד ולא בשימוש במצלמת פולארויד מצלמות אלו הן לא מצלמות דיגיטליות ולכן לא ניתן לחברן למערכות על מנת להדפיס מגנטים, אל תטעו.

אז מה זה מגנטים פולארויד?

אלו מגנטים עם טוויסט, מיוחדים יותר ומעניינים יותר, בסגנון הרטרו, המגנטים הם אותם המגנטים אך בעיצוב הרטרו של חברת פולארויד מעוצבים עם מסגרת לבנה מסביב דמוי הפולארויד המקורי.

מדובר באותה שיטת צילום ובאותם החומרים הרגילים של המגנטים אך בעיצוב שונה של התמונה והמסגרת.

נציין כי תהליך הכנת המגנטים הינו תהליך זהה לגמרי להכנת מגנטים לאירועיםרגילים, מדובר על אותם החומרים ועל אותו סדר הייצור ומדובר בעצם רק על עיצוב מסגרת שונה מהרגיל.

במגנטים אלו ניתן לבחור בגימור למינציה (מבריק) או בגימור מט, שימו לב כי הגימור המבריק מקנה למגנט תוספת שכבה נוספת של חיפוי ושומר על המגנט למשך זמן רב יותר ומבטיח לנו מגנטים איכותיים.

מגנטים פולארויד בגדלים שונים

תמונות פולארויד המקוריות היו תמונות גדולות יותר ומרובעות יותר בשונה ממגנטים רגילים שהינם מלבניים, לכן יש אפשרות לבחירת גדלים שונים.

יש אפשרות לבחירת מגנטים מרובעים או מגנטים מעט גדולים יותר, שימו לב כי בהתאם לגודל המגנטים עלות החומר משתנה וגדלה ולכן המחיר משתנה בהתאם.

שווה לעשות מגנטים פולארויד לחתונה?

אם תרצו עבור האירוע שלכם משהו מיוחד שונה ובאווירת הרטרו האופנתית של השנים האחרונות אנו נמליץ לכם שכן, לבחור בעיצוב הפולארויד עבור המגנטים לאירוע שלכם כיום כאשר כמעט בכל אירוע יש מגנטים לאירועים חשוב להיות מיוחדים, חשוב לדאוג לספק לאורחים שלכם מזכרת מיוחדת ושונה משאר המזכרות שיש להם מאירועים אחרים.

שיזכרו את האירוע שלכם בזכות הייחוד שהבאתם אליו ומגנטים בסגנון זה אכן עושים את השילוב המיוחל עבורכם.

מחיר

שלא יעבדו עליכם, מגנטים פולארויד הם מגנטים רגילים לכל דבר ועניין, תהליך הייצור הוא תהליך זהה לייצור של מגנטים רגילים ובמידה ותדרשו את הגדול הרגיל של המגנט גם החומר המשומש לתהליך הוא זהה למגנטים רגילים לכן אין סיבה לשלם על מגנטים פולארויד יותר!

במידה והמגנט הוא בגודל המקורי אז המחיר צריך לנוע בין 1000 ל 1300 ש”ח לאירוע ממוצע אך אם מדובר במגנט בגודל גדול יותר המחיר ינוע לכיוון ה1400 ש”ח בממוצע.

ואיך בוחרים?

כאשר מבחר החברות המציעות שירות מגנטים הוא כל כך גדול יש לשים לב למספר כללים ולבדוק מספר דברים, יש לבדוק את וותק החברה בשוק אם מדובר בחברה וותיקה כך יש להניח כי מדובר בחברה מקצועית אשר לקוחותיה מעידים עליה כך, צפו בהמלצות הלקוחות על החברה ובקשו לשמוע על תהליך ייצור המגנטים שלהם, וודאו כי ישנה אפשרות לניילוץ של המגנטים על מנת לקבל מגנטים עמידים למשך שנים ארוכות.

זכרו, מגנטים פולארויד הינם מגנטים זהים למגנטים הרגילים ולכן מדובר במוצר משלים ולא מוצר נפרד שניתן לגבות עליו תשלום נוסף.

שאלות נפוצות בנושא מגנטים פולארויד

מגנטים פולארויד הם מגנטים בסגנון רטרו “מיושן” של שנות ה90 – שנה בו הומצאה מצלמת הפיתוח המיידי שהדפיסה על המקום את התמונות בעיצוב שכולנו מכירים.
עיצוב המסגרת הלבנה עם התחתית העבה היא סימן ההיכר של המצלמה וכך גם של המגנטים שאנחנו עושים בהשראתה.
המגנטים מגיעים ב2 גדלים מלבני (10X7.5 ס”מ) או ריבוע (10X10 ס”מ) ומודפסים על גבי נייר משי עם גימור מט משגע!

המחיר עבור שירות המגנטים בעיצוב פולארויד משתנה בהתאם לסוג האירוע, כמות האורחים ושעות העבודה ולכן יש צורך ליצור קשר על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת.
המחיר עבור המגנטים המלבניים נע בין 800 ל1300 ש”ח בממוצע.
המחיר עבור המגנטים הריבועיים נע בין 1000 ל1500 ש”ח בממוצע.

בהחלט כן!
כולם מכירים את המגנטים הרגילים ועל המקרר של כולם הם מפוזרים אין סוף, בעזרת המגנטים עם העיצוב המיוחד תוכלו לגרום לאירוע שלכם להישאר בזכרון טוב יותר.
השילוב של העיצוב המיוחד עם המסגרת הלבנה יחד עם גימור המשי מט המיוחד עושים את ההבדל במיוחד אם מדובר בחתונה.

במגנטים מהסוג הזה נהוג לשמור על מינימליזם ולהשאיר את המסגרת לבנה ונקייה ובתחתי העבה להוסיף את ההקדשה או הכיתוב שתרצו והתאריך.
ניתן לבחור בעיצוב מוכן ממבחר העיצובים שבגלריית מסגרות הפולארויד שלנו או לחילופין אנו נעצב לכם עיצוב ייחודי לפי בקשתכם.

לפרטים והזמנה חייגו עכשיו!

צרו קשר עוד היום עם חברת יו מגנט להצעת מחיר משתלמת במיוחד

08-6432780

שיתוף:

מגנטים פולארויד
Call Now Button