צלם מגנטים כצלם ראשי באירוע – הפתרון המושלם לאירועים קטנים ובינוניים!
תחום צילום המגנטים הוא לא מה שהיה פעם והשתנה רבות במהלך השנים.
אם בעבר היה מדובר בתחום צומח שעתידו לא היה ברור, הרי שהיום, אחרי שנים שהתחום פעיל, הכל חד וחלק, מדובר בשירות אינטגרלי ובלתי נפרד כמעט מכל אירוע.
אם תמצאו את עצמכם מתכננים לעשות אירוע ודאי תרצו גם את המגנטים בתמונה, ומיד תעלה בראשכם השאלה נפוצה והידועה, האם יש לי צורך בצלם נוסף או שצלם המגנטים יוכל להספיק עבורי?

האם אני צריך עוד צלם חוץ מהצלם מגנטים?

חשוב להבין, בתכליתו ובמטרתו צילום המגנטים שונה מצילום אירועים רגיל, היות ומדובר בצילומים לצורך הדפסה על מגנט בגודל מסוים צלם המגנטים מבצע את הצילומים בהתאם לדרישה זו ורוב הצילומים של האנשים יהיו צילומי חצי גוף ותקריב – בגלל שזה הכי מתאים להדפסה על גבי מגנטים.
על צילומי האווירה אין מה לדבר, צלם אירועים מתייחס לאווירה באירוע ותפיסה של רגעים וחוויות של משתתפים באירוע מה שצלם מגנטים פחות מתייחס אליו.

איכות וסוג הציוד

ברוב המקרים המוחלט, גם בגלל פער המחירים, צלמי המגנטים משתמשים בציוד צילום שאינו מספיק איכותי ומקצועי כדי לצלם אירוע ברמה של צלם אירועים שזו העבודה שלו.
על מנת לספק צילום מגנטים איכותי אין צורך במצלמות וציוד ברמה גבוהה הרי מדובר על תמונה שמודפסת ברזולוציה נמוכה ואין צורך בצילום ברזולוציות גבוהות כך שגם ציוד בינוני יכול לעשות את העבודה ורוב הפעמים גם עושה אותה בצורה טובה יחסית.

המחיר

בואו נשים את הקלפים על השולחן, רובנו מחפשים מגנטים לאירועים בזול ובמחיר זול ונמוך בהרבה ממחיר של צלם אירוע. לא ניתן לצפות שהצלם המגנטים יחזיק בציוד שאותו מחזיק צלם האירועים ויספק לנו את אותו חומר הגלם באיכות וברמה. במידה ותרצו לחסוך את הזמנת 2 הספקים השונים תוכלו להזמין את המוצר המשולב שלנו עליו נרחיב בהמשך. האירוע וגם מגנטים לאורחים במחיר זול ומשתלם יותר מאשר הזמנת 2 צלמים וספקים שונים.

הפתרון של יו מגנט

חברת יו מגנט מבינה ומכירה את הצורך שלכם הלקוחות לחבילה משולבת במחיר מוזל ונוח לאירוע, לשם כך יצרנו חבילת צילום משולבת עם מגנטים והצטיידנו בציוד צילום ברמה הגבוהה ביותר בו מחזיקים מיטב חברות הצילום בארץ.
לצד המגנטים האיכותיים שלנו תקבלו צלם אירועים מקצועי אשר יתעד את האירוע שלכם על בוריו, יחד עם צלם האירועים שלנו יגיע גם איש צוות אשר יהיה אמון על פיתוח המגנטים לאורחים שלכם ובכך תוכלו לקבל גם צילום של האירוע וגם מגנטים לאורחים במחיר זול ומשתלם יותר מאשר הזמנת 2 צלמים וספקים שונים.

לפרטים והזמנה חייגו עכשיו!

צרו קשר עוד היום עם חברת יו מגנט להצעת מחיר משתלמת במיוחד

08-6432780

שיתוף:

צלם מגנטים כצלם ראשי באירוע
Call Now Button