הוליווד מגיעה לאירוע שלכם, נא להתנהג בהתאם

אתם הכי יפים שיש, הכי חייכנים שיש והאירוע המתקרב רק עושה לכם חשק להנציח את כל הטוב הזה לנצח. אז אתם מתלבשים יפה, בוחרים תפריט מנצח, מתרגשים עד השמיים – וכעת הגיע הזמן להכריע בדבר המזכרת המיוחדת שתעניקו לאורחים שלכם, ובואו נודה על האמת – גם זו שתהפוך את התמונות שלכם ליפות במיוחד.
אז איך עושים את זה? יש לנו שלוש מילים בשבילכם: קיר הוליווד לאירועים.

כמו לדבר אל הקיר (רק בקטע טוב)

דמיינו שהאורחים שלכם נכנסים אל האולם, מפזרים חיוכים לכל עבר ונתקלים פתאום בבד מתוח ענק, מעוצב וממותג בהתאם לאירוע שלכם עם כיתוב או תמונה שלכם.
למרגלות הקיר היפהפה פרוש שטיח אדום רחב ומשני צדדיו עומדים הכן עמודי חבלול חגיגיים.
על השטיח מחכה להם צלם מגנטים שיצלם אותם במקום הכי יפה באיזור.
אין ספק, הם כבר ירגישו שהגיעו להוליווד – אבל זה ממש לא נגמר כאן.

חייכו, הגעתם לשדרת הכוכבים

לאט לאט האורחים שלכם מתקרבים אל הקיר המיוחד, והצלמים שלנו (המהממים לא פחות!) מעמידים אותם בזווית הכי מחמיאה.
המצלמה מבזיקה, התמונה נשמרת לנצח, וכמה רגעים אחר כך, גם מודפסת על מגנט איכותי המחכה רק להם – ונחשו מה? הם הכי יפים שיש, ממש כאילו הם באמצע טקס האוסקר החגיגי והנוצץ.

זה לא מושלם עד ש…

·   פורשים שטיח אדום קיר אוסקר לאירועים זה מהמם, אבל כדי למצות את האפקט עד תום, מומלץ לבקש מאיתנו לפרוש שטיח אדום וחגיגי שיקפיץ את כל האווירה. אחרי הכל, אנחנו מדברים על הוליווד!

·   מוסיפים עמודי חבלול – עמודי חבלול משני צידי השטיח תורמים אף הם לאפקט הדרמטי של הקיר והופכים את אזור הצילום למתחם חגיגי במיוחד.

·     עורכים התאמה אישית – הוליווד זה טוב ויפה, אבל תכל’ס – הכוכבים האמיתיים של הערב הם לגמרי אתם! לכן, לפני האירוע צוות הגרפיקאים המוכשר שלנו ישמח להתאים עבורכם את הכיתוב המתאים לשמחה שלכם (אירוע עסקי, פרטי, חתונה, יום הולדת וכל חגיגה שהיא), לוגו של החברה בהתאם לצורך ותמונה מתאימה.

·      בוחרים גודל מתאים – ככל שהקיר גדול יותר, כך הוא גם מרשים יותר ואפקט ה”וואו” מהדהד יותר. הצוות שלנו יעזור לכם להבין מהם הגדלים האפשריים ומה מתאים לאירוע שלכם ולמקום בו הוא יתקיים.

אנחנו כאן בשבילכם

הצוות המקצועי של חברת יו מגנט כאן כדי ללוות אתכם לכל אורך הדרך – מבחירת העיצוב המתאים, התאמת קונספט ייחודי עבור סוג האירוע ובחירה בגודל המושלם שיתאים לאירוע שלכם או למקום בו הוא מתקיים, ועד לצילום והפקת המגנטים לאירועים עצמם במקום לאורחים.
בעזרת קיר ממותג לאירועים תשדרגו את הכנס העסקי שלכם או את החתונה או בר המצווה של הילדות ובעלות נמוכה יחסית תוכלו להקפיץ אותו לרמה גבוהה במיוחד.
אנחנו תמיד חושבים מחוץ לקופסא, תמיד אוהבים להמציא קונספטים חדשים וממש אוהבים לשמוח עם הלקוחות שלנו ולהפוך את האירוע שלהם למושלם – בקיצור, אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים וגם ממש טובים בזה אם יורשה לנו לציין.

הוליווד במרחק נגיעה, ממש מעבר לקו הטלפון!

קיר הוליווד לאירועים עם שטיח אדום
קיר הוליווד לאירועים עם שטיח אדום
קיר אוסקר לחתונה

שאלות נפוצות בנושא קיר הוליווד אוסקר

המחיר עבור שירות קיר הוליווד אוסקר לאירוע מתחיל מ800 ש”ח ומגיע ל3000 ש”ח כאשר הוא תלוי בגודל הקיר, ההדפס ובסוג האירוע.
המחיר כולל שירות עיצוב גראפיקה מותאמת אישית, הדפסה, הגעה למקום לפני האירוע והרכבת הקיר ופירוק הקיר בסיום האירוע.

חד משמעית כן! אנו ממליצים בחום על הוספת השטיח האדום ועמודי החבלול הזהובים בצידי הקיר.
השטיח האדום מוסיף אווירת “קוטור” שיקית במיוחד ומושך אליו את האורחים כדי להצטלם ובאותה נשימה גורם להם להרגיש על השטיח האדום של טקס האוסקר.

קיר ההוליווד אוסקר שלנו מגיע בכמה גדלים סטנדרטיים: 2X2.5 מטרים, 2.5X2.5 מטרים ו3X2.5 מטרים.
מעבר לכך אנו מצויידים במתקנים מתכווננים ודינאמיים שניתן להתאים אותם לכל גודל שתרצו בקלות!

אנו ממליצים בחום על תוספת של פנסי תאורת לד בצבע לבן או כתום על מנת להוסיף אור באיזור קיר הצילום ולעזור לאורחים שלכם לקבל תמונות מרהיבות.
בנוסף, ניתן להוסיף שירות צילום על ידי צלם שלנו שישמח לצלם את האורחים שלכם ולפי בחירתכם יוכל להדפיס מגנטים או בלוקים לאורחים או להקרין את התמונות במקרן!
כמו כן, ישנה האפשרות להזמין עמדת פרופס מדליקה עם אביזרים כגון (כובעים, שפמים, אביזרים על מקל, עניבות וכו’) שתעמוד לרשות האורחים.

לפרטים והזמנה חייגו עכשיו!

צרו קשר עוד היום עם חברת יו מגנט להצעת מחיר משתלמת במיוחד

08-6432780

שיתוף:

קיר הוליווד אוסקר לאירועים
Call Now Button