השכרת שולחנות משחק בתל אביב - רק מהמקצוענים

השכרת שולחנות משחק לאירועים בתל אביב – אנו מזמינים אתכם להצטרף למסיבה!
לעיר ללא הפסקה מגיע כיף ללא הפסקה! אם אתם חוגגים בר מצווה, בת מצווה, יום הולדת או כל אירוע אחר ורוצים להוסיף אטרקציה מרגשת, מיוחדת, כזו שתקפיץ את החגיגה לגבהים חדשים של הנאה ותסב לכל האורחים כיף גדול, יש לנו חדשות מעולות בשבילכם: השכרת שולחנות משחק לילדים בתל אביב הוא בדיוק מה שאתם מחפשים! איך זה עובד? אילו משחקים קיימים? האם מתאים לשלב את זה עם מגנטים לאירועים? למי זה מיועד ולמה חשוב לשים לב? בואו למסע של עולם המשחקים שבו כל מה שצריך זה לשחק איתנו!

למה, מדוע וכיצד: השכרת שולחנות משחק בתל אביב

בין אם אתם מעוניינים בהשכרת שולחנות משחק לבר מצווה בתל אביב, שולחנות ליום הולדת, שולחנות משחק לבת מצווה בתל אביב או אפילו לאירוע חברה קליל באווירה משוחררת – חשוב להתחיל את תהליך החשיבה מקהל היעד המתוכנן להגיע לאירוע.
האם הוא מורכב מילדים קטנים? פעוטות? בני נוער? או אולי דווקא שכבת גיל בוגרת יותר?
לאחר שתמפו את הגילאים המשוערים של המוזמנים שיגיעו לאירוע, עיינו בקטלוג שלנו ובדקו מה הם שולחנות המשחק המתאימים ביותר לאופי האירוע, לגילאי המשתתפים ולסגנון המתאים לקהל היעד.
האהובים ביותר והמומלצים הינם הוקי האוויר הפינג פונג (טניס שולחן), הביליארד והכדורגל שולחן שמככבים ללא הפסקה והילדים פשוט אוהבים אותם ולא עוזבים אותם לרגע!

שולחנות משחק להשכרה בתל אביב – מה לבדוק?

ראשית, בחנו מי עומד מאחורי החברה ממנה אתם מתכננים להזמין את שולחנות המשחק.
לעיתים מדובר באנשים פרטיים שמנסים את מזלם על מנת להרוויח כמה שקלים בעבור השכרה של שולחנות משחק שקיימים אצלהם בבית ומעלים אבק לאורך שנים ואתם עלולים למצוא את עצמכם באירוע עם משחקים מלוכלכים, שבורים, שחסרים בהם חלקים ואפילו כאלה שמסוכנים לשימוש.
בדקו שאתם מזמינים מחברה עם המלצות, זהו הדבר החשוב מכל, שכן אתם רוצים להיות בטוחים שמאחורי ההזמנה עומדת חברה מכובדת, עם מוניטין חיובי וכזו שאפשר לסמוך עליה.
אחרי הכל, אתם לא רוצים להגיע ליום האירוע ולקבל טלפונים בסגנון: “אויש, עמדת שולחן הפינג פונג חסרה לי במלאי” או: “עמדת הכדורסל תקולה אך אנחנו מבטיחים לפצות אותך בעמדה אחרת” – מגיע לכם לקבל את מה שהזמנתם, במועד שהזמנתם ובאיכות הטובה ביותר.
בנוסף, חשוב לוודא שלספק של הציוד יש ביטוחים מתאימים על מנת לבטח את הילדים והמשתמשים.
בחנו זאת היטב לפני שאתם מבצעים את ההזמנה.

השכרת עמדות מולטימדיה בתל אביב - הדבר החם

עמדות מולטימדיה לאירועים בתל אביב הם ללא ספק הדבר הלוהט בתחום עמדות המשחק לאירועים.
דור הילדים של היום מחובר למסכים, אז למה לא לתת לילדים בדיוק את מה שהם אוהבים?
נכון, יש עמדות מעולות אחרות ויש משחקים שאף פעם לא נס לחם – אך עמדות מולטימדיה כבשו, ובצדק, את המקום הראשון בכל הנוגע להזמנות עמדות משחק לאירועים.
בים אם מדובר בסימולטורים של נהיגה במכונית מירוץ ובין אם מדובר במשחקי הכדורגל האהובים כל כך.
למעשה, מדובר בעמדות עם קונסולות פלייסטיישן ואקסבוקס המצוידות במשחקי המחשב העדכניים ביותר
כך, על מסך ענק ועם עמדה מפנקת,לעיתים גם באמצעות משקפי מציאות מדומה שמחוברים, אתם יכולים לשבת בכיף ולהיכנס לעולם שכולו טוב – בו אתם הכוכבים הראשיים! המשחקים הכי חמים, הטכנולוגיה הכי מתקדמת והגרפיקה הכי מוחשית שיש – פלא שמדובר בלהיט חם ואהוב כל כך על הילדים?

השכרת שולחנות משחק לאירועים בתל אביב
השכרת שולחנות משחק לאירועים בתל אביב
השכרת עמדות מולטימדיה בתל אביב
השכרת עמדות מולטימדיה בתל אביב

שאלות נפוצות בנושא השכרת שולחנות משחק בתל אביב

המחיר עבור שולחן משחק להשכרה בתל אביב נע בין 100 ש”ח ל500 ש”ח כאשר המחיר הנקבע בסוף יהיה תלוי בסוג השולחן, שעות האירוע וכמות השולחנות שמזמינים.
ככל שתזמינו כמות גדולה יותר כך ירד המחיר עבור שולחן בודד ובדיוק לשם כך יצרנו עבורכם חבילות מותאמות לכל גודל של אירוע במחירים מעולים!

הילדים של היום, כן כן, דור המסכים שמחוברים כל היום לסמארטפון ולא מוכנים לעזוב אותו מגיעים לאירוע שלכם, ואיך לא? ישר מתחברים לטלפון.
בדיוק בשביל זה עמדות המולטימדיה ישמחו להחליף את הטלפון ויוציאו את הילדים לחווית משחק מרגשת ומגבשת במיוחד בעלת ערך מוסף.

מספר השולחנות שתצטרכו להשכיר תלוי בכמות הילדים שתתכננו להזמין לאירוע.
לאירוע של עד 50 ילדים אנו ממליצים על חבילה של 3 שולחנות משחק – פינג פונג, שולחן ביליארד, הוקי אוויר ובנוסף 2 עמדות מולטימדיה פלייסטיישן ואקסבוקס.

ילדים אוהבים כל מה שקשור לטכנולוגיה וסימולטורים וכמובן קונסולות משחק.
בדיוק בשביל זה הבאנו אליכם סימולטורים מרהיבים כמו השור הזועם, משקפי מציאות מדומה ועוד המון הפתעות שנשמח להציג לכם!

לפרטים והזמנה חייגו עכשיו!

צרו קשר עוד היום עם חברת יו מגנט להצעת מחיר משתלמת במיוחד

08-6432780
Call Now Button